Beoordelingen van De Blauwe Lotus Groningen
Recente recensies
jariddering@home.nl
Top, Erg lekker en vriendelijk bezorgd, Tot de volgende x
Willem
a dokter
altijd goed hoor
Anoniem
Top
Margriet
Weer heerlijk gegeten! De Haaienvinnensoep en de loempia's als vanouds!
Rob
Jo
korte
er zat geen sambal bij en bezorging duurde bijna een uur!
Omar
birza
Evelien
Snelle en vriendelijke bezorging. Maaltijd was vers en heet.
Grunn
Anoniem l
Prima weer! Bezorger was even de weg kwijt, maar belde en was daarna snel ter plekke.
H. van Kammen
Kwaliteit was heel goed. Alleen was de pangsit gering niet wat ik gewend ben. Waren hele grote stukken zonder vulling. Jammer maar het eten en vooral de tomatensoep erg goed
diena pocorni dokter
heel goed en lekker
Niels Nijdam
Kreeg niet wat ik besteld had. Was wel lekker, maar toch..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Don
Bezorger was er snel alleen wat je voor het geld krijgt is het niet waard
S.G
Altijd snel geleverd en heerlijk en netjes. De meegeleverde sambal is echt te gek! Niet te heet en niet te zout. Super! Bedankt.
Anoniem
Het was (weer) erg lekker. Bezorging was snel en vriendelijk!
Sieta Scholte
Isabella Bosman
Bijna 1 uur moeten wachten, na dat er aan gegeven was dat bestelling om 17:50 bezorgd zou worden . Eten was lauw. Ik. Moeder is vaste klant , maar had nu wel zoiets ik bestel hier niet weer. We wonen nog geen 10 min van de blauwe lotus vandaan. Maar, omdat mijn moeder niet lekker was toch besloten om te bestellen. Over het al gemeen verder is het eten goed en wordt snel bezorgd. Maar Dit was echt schandalig.
Wim Tiezema
De kwaliteit is niks mis mee. De warmte liet te wensen over.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Carl
Bezorgtijd van 2 uur
Jackie
Het eten kwam 40 minuten later dan was doorgegeven door Blauwe Lotus en het eten was lauw. LAUWE LOTUS. Een keer en nooit weer hier eten besteld!
Agatha Hogeveen
Eten was erg lekker bezorging was snel en vriendelijk
Sieta Scholte
As
Jammer dat de appelmoes voor de kinderen ontbrak
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
John
Erik
Zoals gewoonlijk goed lekker eten, het combinatie pakket weer genomen, erg lekker. En top en vriendelijk gebracht en bezorgd door Ali ! , Bestel zeker weer ! .
Harm
Posma
Heel erg lekker, goed warm ook nog, leuke bezorger. Maar........... helaas de extra pindasaus niet geleverd.......
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Vito
Hans Alt
Het eten was heerlijk, vlees zeer goed gebakken alleen mag er wat meer saus bij
Edd
Trijntje
Nooit weer de saté zat een smerige kruidsmaak aan de bami zaten allemaal droge en harde stukken tussen en de gebakken banaan zat onder de olie
Lou
Eten was lekker en keurig netjes op tijd gebracht door Ali.
Icebunny
Heerlijk en een keurig nette bezorger. Beleefd, vriendelijk en netjes
Annemiek van Dijk
Bezorger belt op. Kan het niet vinden maar kan in gebrekkig nederlands ook niet communiceren waar hij zich bevindt. Is uiteindelijk door een omstander goedgekomen.
vd Steen
De meeste gerechten waren uitstekend. Maar de varkenssaté was (te) droog en de hierbij horende saus is zeker niet lekker. Tenminste wanneer dit een pindasaus moet voorstellen.
Pim
Betere controle van de uitgaande bestelling werd gebeld dat er een verkeerde bestelling onderweg was de bezorger zou met de goede bestelling komen uiteindelijk niet, kreeg i.p.v. gebakken banaan een soort kroepoek
Roland
Bezorger kwam op de klok op tijd, mijn complimenten! De bestelling was ook helemaal super!
Ina kempen-sikkens
Keed
Bezorgtijd was 17.20 maar werd al om 13.00 gebracht
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mulder
Weer lekker gegeten 😀
Yvonne
Een zeer vriendelijke bezorger het eten was er lekker snel en het was lekker heet. MAAR IK HEB WEER NIET GEKREGEN WAT IK HEB BESTELD . Endat is niet de eerste keer dus bezorging super eten heerlijk maar afwachten wat je krijgt.🙄🙄🙄
L.Niezen
prima
Gerda
Afspraak was 18.20 uur en de bezorger was er al om 18.00 uur. Te laat is niet oke maar 20 minuten te vroeg ook niet. Tevens waren de porties erg klein. 1 x maandmenu en 1 x keuzemenu voor 2 personen. Was zeker niet genoeg voor 4 personen. Erg jammer.
Marco
Precies wst je van een ouderwetse Chinese rijsttafel verwacht.
Inge van der Weide
Babi pangang was droog en hard. We hadden een combi-menu besteld, deze werd niet compleet geleverd. Eerste deel kwam 20 minuten later dan mail aangaf en was koud.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jos
Smakeloos, enigszins zure, enorm vette loempia! Bah, wat een teleurstelling.
Reactie van De Blauwe Lotus
Het spijt ons voor uw slechte ervaring. Laat het ons weten bij opmerking als u de volgende keer bestelt, dan maken wij een nieuwe voor u.
Angelique
Normaal bestellen wij altijd telefonisch hadden we nu ook moeten doen want op de website was het mij niet duidelijk dat de rijst bij de zelfde bak in zat als de babi pangang. We bestellen altijd apart dit was een tegenvaller.
Karen
Eten veel te vet!
Rijskamp
Jammer de babi pangang met pittige saus was echt niet pittig. Er zat zelfs nauwelijks smaak aan.
Bram
Toppers
f vd vern
loempia te veel zout
Roland
- Babi Pangang droog en taai. - Bami miste ham en ei. - Nasi nat en plakkerig. - bezorging mijn complimenten keurig op gewenste tijdstip.
DD
janhaandrikman
Ruben
Gevraagd om extra bakje(s) sambal. Zat er niet bij. Helemaal geen enkel bakje zelfs.
Greet
Op tijd en goed warm
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Haandrikman
prima kwaliteit en snelle bezorging
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Roll
Lange levertijd. Kreeg niet precies wat ik besteld had. Gevraagd om sambal, maar die kreeg ik niet. Website winkelwagen werkte drie keer niet en weigerde mijn kortingsbon te accepteren, die nog maar een paar dagen geldig is.
Reactie van De Blauwe Lotus
Excuses voor uw onaangename bestelervaring. Wat betreft het probleem met de kortingsbon, kunt u dit aangeven bij het plaatsen van uw volgende bestelling, waarna wij u een cado geven.
Yvonne
Het eten was er super snel ,gloeiend heet en heerlijk Zeer vriendelijke bezorger een echte aanrader 👍👍👍
Eva
Prima eten, zoals altijd! En mooi op tijd klaar :)
Elly
Heerlijk
Eva
Erg smakelijke grote loempias en een lekkere wok C (kip met zwarte bonen) gehaald vanavond. En de bestelling was snel klaar! Prima geregeld
diena pocorni dokter
erg goed en snelle bezorgt
Esmee
Het groente gerecht dat ik besteld heb. Is verknald door de pindasaus die ik er niet op heb besteld. De rest is erg lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Eric Grooters
Prima verzorgd
Melissa
1 x verbrand eten Toen werd er nieuwe gebracht dat was niet te eten super vies t was rijst en soja saus de rijst en garnalen kip enz zagen zwart van de soja Gesmst eten is op gehaald geen nieuw eten noch geld terug Gebeld en er werd gezegd heb je wel eens eerder besteld Wat een grap eten terug halen en geen geld terug Schuif het eten waar de zon niet schijnt
Bert
Als ik iets om 17.00uur bestel in het komt om 14.00 uur gaat er iets niet goed bij.jullir
Rijskamp
Het is altijd prima maar deze keer was het vlees te koud.
Erik
't was weer heerlijk!
Esmee
de Sajur Lodeh met nasi zijn erg lekker
Harmke
De babi pangang was niet lekker mals, ik heb sommige stukken zelfs uitgespuugd.
Henk
Weer heerlijk gegeten,mooi op tijd, Top!!
Greetje
Om 11 uur besteld gevraagd of het om 6 uur bezorgd kon worden werd pas om 18.40 heel jammer 1 persoon is met een broodje vertrokken omdat hij een afspraak had om 19.00
PJN
Prima eten. Iets later dan afgesproken bezorgd.
Pipo
nee, waardeloos
Henk
Lekker gegeten,prima bezorgd Top.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lau
Eten was lekker maar erg duur! Siuyuk ( buikspek) is erg weinig voor die prijs. De smaak was prima en ook van de babi pangang in kerrie
Rob
tjap tjoi met kakelverse groente en malse kip , heerlijk. Kip sate heerlijk mals kippenvlees en de babi pangang was krokant laagje met zeer mals vlees van binnen , perfect!!
Henk de jong
heerlijk gegeten Top.
De vries
Heerlijk
Anneke Rinket
Zoals altijd, prima kwaliteit.
Martha
Prima, gemakkelijk online bestellen, vlotte en nette bezorging. Heerlijke maaltijd.👍
H.
Mooi op tijd klaar, prima maaltijd. Voor herhaling vatbaar.
Dob
Sabine
Alles zeer naar wens. Allen misten we een beetje sambal.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Shannon
Liset
Ik wou mij bestelling om 18:20 maar kreeg het om 17:50. En dat vind ik niet kloppen. Het eten zelf was wel lekker
Ben
Al met al slecht je besteld iets betaald en dan wordt je 30 minuten later gebeld dat ze dicht zijn en dan krijg je te horen dat je 5 dagen moet wachten tot je je geld terug krijgt
Karen
Eten prima maar de uiteindelijke bezorgtijd een half uur later dan de door jullie zelf toegezegde tijd. Begint gewoonte te worden. Als je het niet kan waarmaken, geef zo’n tijd dan niet!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nanda
Eten is heerlijk. Enkel jammer dat er geen rekening is gehouden met de opmerking die bij de online bestelling geplaatst is, nl. GEEN varkensvlees. Helaas zaten er in de nasi en de bami wel stukjes varkensvlees.
Gerrit Luttje
Mijn opmerkingen rondom de bezorging stonden niet op de bon, waardoor deze informatie verloren ging en de bezorger onnodig langer moest zoeken. Gelukkig was het eten nog warm genoeg en het smaakte voortreffelijk. Waarvoor dank.
margriet
Altijd tevreden over de soep en loempia's die we bestellen!!!
Brons
Eten was heerlijk ! Zeer vriendelijke bezorger en zeker op tijd !!!
Carla
Bezorger was 30 minuten te laat😔En het eten was niet lekker!
Trenning
Nette bezorger
F.Kiewiet
Het vet droop van de bami ,er zat vrijwel geen prei of anders in . Er zat teveel zout in de gado gado Al met al hadden we het idee dat deze maaltijd afgeraffeld is
Reactie van De Blauwe Lotus
Het spijt ons enorm voor de slechte ervaring die u vandaag had. Dit is niet onze gebruikelijke werkhouding. Omdat de bezorger ziek was en vandaag niet kwam werken, kon het eten niet op tijd worden bezorgd. Wij hopen van harte dat u ons in de toekomst nog lang van dienst zult zijn.